HageLille

Heisann! Her er bloggen min og den vil handle om hagen vår
og stort og smått vi prøver oss på her.
Vi kan ingenting om hage så vi gjør antagelig mye rart for deg
som er dreven hage-eier, men alt har jo en start, ikke sant? :o)



torsdag 11. juli 2013

Besøk av Helene Harefrøken

Vi skulle en tur på butikken i kveldinga og da vi kom ut på trappa hoppet Helene Harefrøken rundt på gårdsplassen! Hun (?) var nydelig da!


Etter å ha satt seg til ved siden av tilhengeren måtte hun vaske seg litt:


Etter en rask liten vask la hun seg like godt ned! Hun brydde seg ikke om at jeg gikk stille ut i gården, startet opp bilen og kjørte min vei engang!


Nå har jeg en mistanke om hvor det ble av den ene blomsten på squash-planten min... Men jeg driter faktisk i hele planten om jeg får ha slike små besøk fra tid til annen! Veldig, veldig koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar