HageLille

Heisann! Her er bloggen min og den vil handle om hagen vår
og stort og smått vi prøver oss på her.
Vi kan ingenting om hage så vi gjør antagelig mye rart for deg
som er dreven hage-eier, men alt har jo en start, ikke sant? :o)



fredag 7. juni 2013

Tatarleddved

En av de få tingene som faktisk vokser så det knaker i denne rare hagen vår er denne tatarleddveden:


Eller Lonicera tatarica Arnold Red som jeg mener den heter.


Den blir til et lite tre om jeg ikke holder den nede og jeg har tatt den grovt ned flere ganger, men den kommer igjen og gir seg ikke. Nå skal jeg prøve å holde den mer som en busk fremfor et tre. Når det blir litt større når det nemlig over rekkverket på verandaen og det blir fryktelig mye rusk og rask av det både av blomstene og når det feller bladene på høsten.

Sånn så det ut sommeren 2008:

 
Nå er det bare en liten busk som ikke når opp til rekkverket i det hele tatt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar